CSN

Skickade in mina papper om studiestöd för ett antal veckor sedan men va tydligen tvungen att komplettera något. Så jag skickade in kopletteringarna häromdagen och ringde dit igår. Då sa tanten att dom där kompletteringarna inte alls skulle behövts utan hon kunde ta det beslutet direkt igår. Jippi tänkte jag, då kan jag betala räkningarna.

Idag har jag fortfarande inte fått något beslut och inte kunnat lämna någon studieförsäkran som man måste göra för att få pengarna. Ringde återigen dit och fic till svar att beslutet inte va taget och det kunde ta 1-3 veckor!! Idioter.
Då kan ju dom betala mina räkningar då.

Kommentarer
Postat av: Helena

CSN är en icke fungerande organisation. Jag har själv bara fått studiebidragsdelen därifrån eftersom jag jobbat så jag inte behövt låna men vänner till mig har det bara varit strul för då dom ska få sina CSN pengar =/ Det är ju inte kul att behöva ha ångest över att inte veta om man kan betala sina räkningar eller ej. =(



Men hoppas det ordnar sig för dig och hoppas din dag ändå blir bra.

Kram

Postat av: Linda och Prinsessan

Hade precis samma problem som du har nu. kan bara hålla tummen på att du får igång ditt snabbare än mig. Mitt tog nästan två månader :(

Good Luck

2008-06-25 @ 19:16:02
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Linda och Prinsessan

Jo men vet du om lånedelen blir mindre så förlorar ju dom pengar och då vill dom dra ut på det så länge som möjligt. CSN har ett sjukt system precis som FK och andra myndigheter.

Jag hoppas att dom inte drar ut på det så att du behöver betala tillbaka mer på lånet än du hade behövt.

Tack så mycket :)

2008-06-25 @ 19:31:06
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Linda och Prinsessan

Oj glömde kramen....

KRAMMMM

2008-06-25 @ 19:40:23
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Fia

ja jag funderade med på det faktiskt. Hon gjorde dom i tenn va? Tyckte jag läste det ngnstans..



Hoppas allt löser sig med csn. Sånt är så drygt! Man har ju liksom räkningar även om de krånglar!



Kram

2008-06-25 @ 20:48:46
URL: http://fiansess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback