Bullbak och tradera

Kom alldeles nyss på att jag har en maskin tvätt som måste hängas upp. Hur kul är det när klockan nästan är halv elva och man bara vill krypa till kojs då?

Har varit duktig och bakat bullar idag. Ska ju ha kalas för Micke i morgon, eftersom han fyller år, så då får man ju anstränga sig. Har också (bättre sent än aldrig) varit och inhandlat hans present. Tror nog allt att han kommer att bli glad, men kanske lite snopen. Jag har verkligen haft dålig present fantasi innan, men sen i julas, då jag lyckades köpa såna klockrena julklappar, så har jag nästan haft för bra fantasi. Kommer på alldeles för mycket grejer så man knappt kan välja! Bra att det är på det hållet i alla fall.

Var är sommaren? Allvarlig talat, man orkar ju inte med en likadan sommar till som det va förra året. Blir ju så less. Man behöver ju inte ens fundera på att kunna ha kalas utomhus i morgon.. Det är faktiskt första gången vi har kalas på just födelsedagen, när den infaller mitt i veckan. Men eftersom vi har haft födelsedagar att fira den 18 och 29/6 och kommer att ha 1, 7, 13, 25, 27/7 och 8/8, så känns det som att det är trist att ha varenda helg uppbokad på kalas. Bättre då att ta det en kväll i veckan och kunna ligga på stranden, om det nu blir fint väder nån gång, på helgerna.

Har lagt ut Theos "gamla" Po.p jacka på tradera och den auktionen går ut den 6 juli tror jag det va. Än så länge är den uppe i 195 kronor. Kommer förhoppningsvis att få igen pengarna som vi la på den nya jackan. Bra med kläder som har så bra andrahands värde. Jag köper inga andra kläder på polarn och pyret eftersom jag tycker det är onödigt dyrt och dom är inte finare än några andra kläder. Ytterkläderna däremot, dom är verkligen super - och snygga dessutom. *rekomenderar*


Mitt hjärta! Gammal bild ifrån 11/6 - Andreas student.

Kommentarer
Postat av: Lina

Va mys med bullbak och kalas! Tvätten däremot, är väl mindre lockande :P



Det är kanon med kläder man kan sälja vidare o få ut en bra slant för, fast vi har ändå sparat det mesta av ninnis kläder än så länge - iaf sånna fina dyra kläder. Man vet ju aldrig ;)



Å andra sidan har jag nog sparat FÖR mycket, minnen, minnen, minnen. Jag KAN helt enkelt inte göra mig av med dom. Äh, även jag måste rensa när tiden är redo :)



Hoppas allt är fint med er och att ni får en fin dag, med kalas o allt. Nyfiken på vad du gett honom i present, får du viska till mig sen :D



kramar

Postat av: Evelina

Hallo! var ett tag sedan man såg dig=) Roligt att läsa din blogg och så hur lilla theo växer. Hoppas allt är bra med er!

Kram Eve

ps: Dom har rea nu på polarn och pyert var och shoppade jätte fina sommarkläder till mitt gudbarn=)

2008-07-06 @ 10:18:44
URL: http://evelinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback