Ännu en måndag

Är det bara jag som tycker att tiden går fort? Hinner ju inte med längre. Theo har nog tänder på G för han dreglar som en öppen kran och för ett par dar sen så hade han lite feber till och från. Får väl se när dom dyker upp, det va längesen han fick tänder nu så det kommer väl säkert ett gäng på en gång bara för det. Han har blivit så sjukt trotsig. Men det är ju en övergående period så det är ju bara att hålla ut och se till att vara konsekvent (heter det va?). Säger jag en sak så är det så, här daltas det inte.... Men ibland får man välja sina strider när det känns som man bara säger nej hela dagen.

Just nu ligger lillemannen och sover och jag ska ta och plugga lite, för idag startade Naturkunskap A för min del. Ikväll ska jag jobba och likaså i morgon kväll.

Helgen som gick har bjudit på en del festligheter. I lördags kom Simone och Adrian och hälsade på eftersom dom ändå va i byn nu ett par dar. Mickes moster C och mormor A kom också förbi.



Adrian va tokglad, speciellt när hans farmor (Mickes moster) busade med honom!
Han va, precis som Theo, klädd och laddad inför kvällens fotbollsmatch.



Theo festade till det med majskrokar eftersom det va lördag och allt. Perfekt
"lördagsgodis". Bara majs - inga andra tillsatser. Ser ut precis som ostbågar och
smälter direkt i munnen. Gott gott tycker Theo.

På kvällen, efter fotbollen, kom min brossa, Mickes brossa och en hög andra fotbolls grabbar förbi, innan Micke körde dom vidare till staden.


Robin och Tim.

Mickes brossa tog ju som sagt studenten i onsdags så även han får ju såklart vara med på
ett hörn här då tycker jag. Grattis, igen.



Mickes bror Andreas, jag, min bror Tim i hörnan och Mickes syster Therese i bakgrunden.




Nähe, plugga va det. Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Linda och Prinsessan

Ja det va jätte fint synd att man bara kan ha titan och guld :( Jag håller tummen på att du vinner, säg till om jag kan hjälpa dig på något vis :)



Ja man kan ju det, min kära killkompis kollade exakt vem som hade de ip-numret och nu vet jag exakt vem det är. Tyvärr så gör det mig rätt arg.

har lite svårt att förklara det här i och med att personen i fråga läser väl mina kommentarer och sen mina kommentarer tillbaka, ja du fattar.

Kram på er med :)

Postat av: Linda och Prinsessan

Tack, mammas ögonsten är hon :) Theo är ju minst lika söt :)

hehe då startar vi en klubb =)



200???? Shit pommes säger jag bara, ja det är då man lägger på luren och testar igen för att se om man hörde rätt.

Nä det är rätt drygt, vi har ju så att vi kan knappa in (jag tror det är) telefonnumret eller personnumret så ringer dom upp vilket oftast oxå tar hela dagen....

Ja inte ska det vara lätt....

2008-06-16 @ 22:05:00
URL: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback