Söndag morgon

Jaha då var det söndag morgon igen och nu har man snart en ny skolvecka att ta tag i.
Igår åkte jag och Theo med min mamma, pappa och lillebror Tim till min kusin i Markaryd på 7 års kalas. Min mormor och morfar bor också där och mormor hon höll på att trilla baklänges när hon såg oss bakom husknuten. Inte varje dag man åker 2 timmar i bilen för att gå på 7 års kalas, men det var så himla längesen vi träffade dom så vi tyckte det var ett bra tillfälle. Hannah, min kusin, är jag gudmor/fadder till, och det känns verkligen tråkigt att man inte träffas mer. Hade hon bott här hade man ju kunnat hitta på en massa kul med henne, men det går ju inte nu på samma vis.
Theo hade jättekul hela dagen och lekte med dom stora barnen. Hannah hade 3 andra flickkusiner där som va mellan fyra och sju år så det var full rulle vill jag lova. Så Theo somnade som en sten i bilen när vi körde hem vid nio tiden.

Nu sitter Theo här och vill läsa Max potta, så det ska vi göra nu innan frukosten. Efter frukosten ska vi hitta på något roligt.

På tal om potta, Theo har börjat kissa på pottan ibland här hemma nu. Så nu är han i alla fall intresserad och vet vad det handlar om. Det roligaste är nog att få hälla ut det i toaletten när man är färdig - sötlöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback