Mitt bustroll

Igår låg vi vid poolen hos mamma och pappa hela dagen och idag öser regnet ner, trist! Vill ju ha sommar. Hade man bara vetat hur Micke jobbar from augusti och framåt så hade jag inte tvekat en sekund på att boka resa, men nu vet vi ju ingenting. Så man får så snällt vänta och se hur det blir.

På kvällen igår åkte jag och Theo ut och träffade Anglica, Tommy och Theo på Dragsö. Där åt vi glass och barnen fick köra dom små elbilarna (okej, jag fick också köra) och leka i lekparken. När dom åkt hem så gick jag och Theo ner till stranden och mös lite. Theo tyckte vattnet var lockande och badade i stort sett med kläderna på. Hade ju inga badgrejer med så fick torka han med kläderna som va torra, klä på han min kofta och gå upp till bilen. Där hade vi ett par badshorts till han som han fick åka hem i, i den varma bilen. Duktiga killen klarade sig hela vägen hem utan blöja också!
Huvudsaken är att man gör roliga saker, sen om man blöter ner sej, det spelar ingen roll =)

Glömde såklart kameran igår men här kommer lite bilder ifrån förra veckan.






Theo busar


Kommentarer
Postat av: Linda och Prinsessan

Låter som att ni har haft en underbar dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback