Mammas kille!

Nu kommer snart mammas älskling hem. Tycker inte om att han är på dagis såhär sent. Men eftersom vi bara har en bil nu så får Micke hämta honom idag och han slutade nu vid tre, så då får det bli så. Sålde ju vår kära ford häromdagen, eftersom det skulle bli en ordentlig plusaffär. Då kan man ju inte låta bli! Så nu håller vi utkik efter en ny, likadan.. Vi behöver ju två bilar, tyvärr.

Har verkligen saknat Theo idag, men har ju fått en hel del gjort i alla fall så det är ju bra. Nu ligger jag lite före i nästa veckas skolarbete också, gott! Vi ska åka in till Theos faster Therese nu när Micke och Theo kommer hem och umgås med dom, farmor A och gamlamormor A. Ska köpa något gott att äta och så också. Just nu mättar jag magen med en banan, kände att jag inte hade stått ut så länge till annars.

I natt var inte jag och Theo bästisar. Jag somnade rätt sent och hade redan varit uppe två gånger när Theo vaknade vid tre. Sen ville inte han somna om. När han låg i vår säng så snurrade han bara runt och sparkades så vi gick in på hans rum istället. Han fick en flaska välling, men ville inte ha. Vid halv fem tiden fick han smörgås och vatten, sen äntligen somnade han. Så lite efter fem slocknade jag också och vaknade vid åtta av att Theo stod och tittade på mig bredvid sängen, haha. Var dock inte ett dugg utvilad, men man kan ju inte låta bli att le när man ser honom!


Göteborgs skärgård i början på juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback