Härliga helg

Har haft en underbar helg som tillbringats på Saltö strand, på sjön och på Hasslö på kalas. Theo bara älskar att få vara vid vattnet och busa. Och när det vankades kalas igår så badade barnen i bassängen typ konstant! Det behövdes lite svalka vill jag lova för det var precis tokvarmt. Att åka båt och vara på sjön var ju också en höjdpunkt såklart. Det var en "bergig" ö och lite halt för Theo att gå ner och bada men vi hittade en bra plats efter en massa utforskande. Nästa gång försöka vi nog att hitta en något mer barnvänlig plats - men det var ju långgrunt i alla fall! Inte illa.

Idag är det ju måndag igen och jag sitter och pluggar. Micke och Theo är på Hasslö. När dom kommer hem ska jag ta med mig Theo ner till stranden eftersom hans pappa ska jobba eftermiddag. Först och främst får vi väl se om vädret håller i sig, skulle visst bli åska idag. Då får det väl helt enkelt bli en shoppingrunda kanske. Rean är ju inte slut än, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback