Försov oss och biblioteket

Vaknade vid tjugo över åtta idag av att Theo började prata. Vi som skulle vara på dagis vid nio! Tur att det inte är världsviktigt att passa tiden exakt där.. Det var bara att studdsa upp ur sängen, och Theo fick äta smörgåsen framför teven (för en gångs skull, haha) för att han på samma gång skulle få sitt morgonmys där. Han är en riktig mysare han, vill helst ligga kvar i sängen en halvtimme innan man stiger upp.

Kom till dagis kvart över nio typ, och Theo blev inte alls glad när jag skulle gå. Är så jobbigt att lämna honom när han blir ledsen. Tror det är för att han inte är där så mycket nu, det år ju ofta en vecka eller mer mellan gångerna. Sen går det ju i perioder också. Det bästa är trots allt att ha honom hemma men jag behöver ju denna tiden till att plugga. Nu har jag tagit en liten paus för att hoppa in i duschen och så. Ska in till biblioteket innan jag hämtar Theo igen och låna lite böcker jag behöver till skolan. Tänkte även se om det finns något kul som Theo kan kika i. Inte varje dag men är på biblioteket ju!

Kommentarer
Postat av: helena

Sitter lite på gratisbio och kika. Är du medlem på Buzzador? Blir du medlem där genom gratisbio får du 2 poäng. Okej, inte mycket men Buzzador är skitkul. Har blivit erbjuden en massa grejer att prova men har bara nappat på en och det var en massa deo´s och duschcreme från Dove.

2008-07-18 @ 13:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback