En dag på Öland

Igår stack jag Micke, Theo och Theos mormor och morfar iväg till Kalmar på förmiddagen för att gå på IKEA. Kvittot blev inte alls långt, men lite bra och ha saker blev det som glömdlampor, en sån där magnet grej att sätta knivarna på och en tvättkorg. En sån ihopfällbar som är bra att ta den blöta tvätten i när man transporterar den ifrån tvättmaskinen till tvättställningen ni vet!? Vår sån gick visst sönder, illa illa.

Efter en timme på IKEA åkte vi över Ölandsbron och vidare till Borgholm. Där sken solen som aldrig förr och det var varmt. Vi spatserade på stan, åt på resturang och tittade på båtarna i hamnen. Theo sprang runt överallt hela tiden och jag fattar inte hur hans små ben bara orkar. Han uppförde sig däremot exemplariskt på restaurangen - gullungen.

När vi va färdiga "på stan" så gick vi till Kapelluddens camping för att fika lite och ta ett kvällsdopp. Då gick tyvärr solen i moln så det var bara Theo som var badsugen - som vanligt, haha. Där fanns en stor lekpark och det var ett utmärkt ställe för Theo att göra av med sin sista energi på. Efter att endast ha sovit en halvtimme på hela dagen och hållt igång konstant så somnade han gott i bilen när vi begav oss hemåt vid halv åtta kan jag säga.

I morgon är det dags för dagis igen och jag ska skriva mina sista arbeten nu torsdag och fredag. Sen är det bara två veckor kvar av svenska b, sen äntligen slipper jag skiten. Usch vad det var tråkigt. Ser fram emot alla roliga kurser jag får läsa till hösten nu!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja du, det var Alex ex som tydlligen inte förstår att han inte vill ha med henne och göra- blir så trött. Men hon e bara tragisk... Annars hade vi det kanon =)Får se fram emot Frankrike vistelsen nu istället. Kram

2008-07-16 @ 15:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback