Besök

Theo och jag fick besök idag av Malin och Sigge. Vi åt lunch och hade en trevlig pratstund. Glömde nog skriva häromdagen att Katta och Sandra kom på besök, eller nämnde jag det? I vilket fall var det himla trevligt. Då blev det kebabrulle och bullar. Idag blev det kyckligsallad - snäppet nyttigare!

Annars har dagen varit lugn. Lämnade in denna veckans uppgifter på morgonen så resten av dagen har jag kunnat ägna mej åt vad jag vill. Vi har varit ute en hel del och nu ikväll efter vi gick in så har jag diskat och tvättat medan Theo satt så snällt och kollade på Pippi. Och för er som inte vet så har vi tvättmaskin i lägenheten så jag lämnar alltså inte honom själv för att gå till någon tvättstuga. Theo fick bada skumbad innan han skulle sova. Typ första gången han har riktigt mycket skum i badet, eftersom vi är försiktiga med parfymerade tvåler pga hans exem. Han blev ju inte direkt överförtjust utan tvättade mest händerna under det "rena" vattnet som rann ur kranen så fort han fick skum på händerna, haha.

Är så härligt att bara kunna tillbringa dagarna tillsammans med Theo. Göra vad man känner för och bara ha det bra!




Kusinerna hos farfar förra helgen. Kolla in Theos stil i soffan, med fötterna, haha.

Kommentarer
Postat av: anna

vad stor han har blivit :) trist att vi inte kunde ses innan... kom anna o emma ändå eller? kram a

Postat av: emmzy

tråkigt att du känner att du behöver försvara dig.. Hoppas allt är bra med er, solen lyser så nu blir det fika på något uteservering, inte allt för mycket av det den här sommaren :)

2008-07-12 @ 12:47:25
URL: http://emmzy.blogg.se/
Postat av: emmzy

nej jag är medveten om det. men försök tänka att "då får de väl tycka så", ingen annan är värd ditt dåliga samvete, du vet själv vilken bra mamma du är och de som är vänner eller ärliga människor lyssnar inte på skit.. hmm det var menat som peppande, inte som att säga vad du ska göra eller inte :)

jadu, soc.antropologi handlar typ om studiet av människan och samhället.. hur människor lever sina liv i olika typer av samhället och relationer dem emellan.. jag är ärligt inte haj på det själv, men känner att sånt där kan vara bra att ha, för att kanske se människan på ett annat sätt. mitt arbete i framtiden (förhoppningsvis) kommer ju hela tiden handla om att träffa olika sorters människor med olika sorters liv.. ja du förstår :)

2008-07-12 @ 15:35:39
URL: http://emmzy.blogg.se/
Postat av: Thessan

Jag har me blogg nu ;) Man faller för grupptrycket ;P

2008-07-13 @ 12:02:23
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: anna svarar

det är en ny bugaboo-vagn som precis har kommit ut. heter bugaboo bee och är underbar :) samma färg som er va?

2008-07-13 @ 13:09:45
URL: http://annablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback