Vi ska skolas in!!

Nu är det snart dags för mej och Theo att bege oss till hans dagis där vi ska möta pappan och gå på första inskolnings dagen. Theo sitter här bredvid och äter smörgås för glatta livet. "Nam nam nam" låter det. Han fullkomligt älskar smörgås, speciellt med leverpastej, och äter lika mycket som mej, haha.

I eftermiddag, mellan 13-15, är det dags för min inskolning. Upprop på Gräsvik - spännande. Inte konstigt att man legat och vridit och vänt på sej i sängen sen klockan fyra. Är nervös nu! Inte så nervös just för att jag ska börja läsa utan mest för att jag ska lämna över Theo i andra människors händer. Människor som jag inte ens känner! Jag har tyckt att det har varit tufft att lämna han överhuvudtaget så detta blir en utmaning för mammahjärtat.

image297

Kommentarer
Postat av: Tessan

Lycka till :)

Postat av: Lina

haha preciiis.. Som du skrev, vi får fråga oss fram helt enkelt ! Spännande det ska blir! Gillade ni dagiset? *nyfiken* Vi tycker det verkade toppen!

See ya soon då.. förhoppningsvis (om ja nu inte virrar bort mig totalt.. tss) :D

2008-01-14 @ 11:56:37
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: Therese

hallå där!! hoppas allt har gått bra idag och att det inte kändes så jobbigt i alla fall. Synd att ni inte kom till hasslö igår vi väntade på er. Men vi får ses en annan dag istället. Hälsa micke o ge Theo en puss från oss så hörs vi av Kram

2008-01-14 @ 13:55:17
URL: http://theresejonah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback