Utvilad och Theo utan mamma på dagis!

Gick och la mej vid kvart i nio igår och somnade som en sten! Jättekul fredagskväll - eller inte.
Idag däremot vaknade jag pigg och utvilad så det va inga problem när Theo ville upp lite efter sju. Vaknade först lite efter fyra och trodde aldrig jag skulle somna om och hade jag inte gjort det hade jag väl somnat klockan åtta ikväll.

Vet inte riktigt vad denna dagen kommer att bjuda på. Måste i alla fall uträtta lite ärenden som att t.ex. åka till apoteket. Nässpray är ett måste nu. Får börja äta rinexin igen, värker i ansiktet och bihålorna bråkar med mej igen.

Glömde nog berätta hur det gick på dagis igår va? Theo va där själv i nästan en och en halv timme. Det gick bra!
Visst blev han ledsen när jag gick men det gick över innan jag ens hann gå igenom hallen och ut genom dörren så det kändes väldigt skönt. Han hade fått hjälpa fröken att fixa frukt till frukt stunden och han hade ätit en massa frukt också. Åt för övrigt väldigt dåligt igår. Beror nog på förkyldningen och jag vet att han känner själv vad han behöver och klarar av, så jag tvingar han aldrig att äta. När jag kom tillbaka till dagiset så skulle han sitta i mitt knä och jag fick inte gå ifrån honom första stunden men det släppte sen och han gick iväg och lekte som han brukar. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja gud va skönt det va att det gick så bra igår! Skönt att Theo också kom tillrätta sen, efter du gått. Det här går nog kalasbra ska du se! :D

Du, tänkte höra en sak med dig. Ang övningsuppgifterna vi fick på datorkursen. I vilket program göra man dom ?? Kanske bara jag som är trög, men alltså jag fattar inte.

Görs alla (5) uppgifter i samma program?

Du hade väl gjort 2 eller 3 redan va? Help me, pliiis! :P

Ha en underbar helg! kram!

Postat av: Angelica

hej, vad skönt att det gick bra på dagis =) Hur är det att plugga nu då? Underbart väder idag, nästan så man tror att våren är på väg, förutom att det blåser storm då hihi. Vad är det för hus ni har tittat på? Kram

2008-01-19 @ 11:49:21
Postat av: Tessan

JA du ser :) Han kommer må som en ängel bland sina nya vänner :)

2008-01-19 @ 13:37:16
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se
Postat av: anna

skönt att det går bra med inskolning! duktig kille ju.... vad är det för datakurs? *nyfiken*

2008-01-19 @ 19:21:50
URL: http://annablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback