Utmanad!

Vad gjorde du för tio år sedan? "Lekte" med kompisar, förmodligen va det väl kanske ungefär då man lärde sej nya talesättet "VA med en kompis". Alltså helt ärligt, vad gjorde man då? Studsade studsbollar mot skolväggen eller lekte med barbie dockor!? Tell me, jag kommer icke ihåg!

Vad gjorde du för ett år sedan? Jag satt väl förmodligen mest och tittade på världens underbaraste sötaste bebis Theo som bara va två månader vid det laget.

Fem snask du gillar? Salt godis (ja det mesta godiset egentligen), popcorn, nötter, nacho chips och salta pinnar.

Fem sånger du kan hela texten utantill: Jag passar, orkar inte tänka :)

Vad skulle du göra om du var miljonär? Jag hade först och främst köpt ett hus och en riktigt fin bil. Hade shoppat en massa nya kläder, rest en del och sett till så Theo skulle klara sej ekonomiskt genom livet. Min mamma, pappa och mina syskon hade blivit medbjudna på resa och ett eller annat tillskott.

Tre dåliga vanor: Expert på att glömma stänga te.x byrålådor efter mej, sitter för mycket vid datorn och är dålig på att komma ut på mina promenader trots att jag tänker på det dagligen. Behöver det!

Fem saker du gillar att göra? Vara med Theo, det jag och Micke dom gångerna vi är barnfria - spelar inte så stor roll vad de är men det är så härligt att bara få "vara" ibland, att hitta på saker med vännerna, umgås med familjen och att resa - behöver inte va just utomlands utan utflykter i allmänhet är roligt.

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa: Lack och läder, vinteroverall, päls grejer, sån där body för vuxna och jag skulle heller aldrig ta på mej ett par gummistövlar.

Fyra favoritsaker: Digitalkameran, lap-topen, videokameran, mobilen och bilen (trots att jag näst intill hatar båda bilarna så vet jag inte vad jag skulle gjort utan bil!) Kanske skulle sagt körkortet istället?


Då ska vi se, jag utmanar Angelica, Helena, Anna, Sandra, Therese och Tessan!

Har jag glömt någon så känn dej utmanad ändå!

Kommentarer
Postat av: helena

åh vad kul. jag älskar såna där grejer! :) ska genast utmana utmaningen :)

Postat av: Jenny

Jag är visserligen dålig på det där med likhet ..vet ju inte hur resten av er släkt ser ut heller=) Haha ja någon gång måste man ju börja lära dem ..hhur gammal e han nu?
Jenny

2008-01-21 @ 10:07:58
URL: http://woffy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback