Tuppeware partyt över

Jag hatar blogg.se idag! Har skrivit ett inlägg tre gånger nu och allt försvinner och sparas inte i arkiv heller.
Sammanfattar det kort nu för nu orkar jag inte skriva mer. Har haft jätte kul ikväll. Köpte lite olika burka + att jag fick fyra i olika storlekar eftersom jag va värdinna. Sen blev det en bunke som håller värmen som man kan ha t.ex pannkakor i så dom slipper bli kalla innan man stekt färdigt dom.

Theo har busat med Theo Dahlberg som fick följa med sin mamma hit eftersom han ville leka med vår Theo. (Mycke Theo, men söta barn ska ha söta namn. Som tur väl e så är det ju inte så många andra just här som heter det) Dom leker i alla fall bra ihop tycker jag, skönt att man inte behöver stå och övervaka dom varje sekund.

Nu kommer snart min älskling hem från jobbet, sen blir det nog sängen.

Burkarna till vänster fick jag eftersom jag va värdinna som sagt.


 

image282

Lökhackaren har jag sen innan fast i blått - helt underbar!

image283

Kommentarer
Postat av: Tessan

ÅÅåh ja en lökhackare måste va guld värt :P

Postat av: Angelica

Hej!
Tack för igår, var mycket trevligt och god fika =)
Hotellet såg ju fint ut, men poolerna och det låg på hotellet brevid eller? Blev ändå nästan 12000 för oss- så det blir ju dyrare för oss än Grekland när man ska ha mat och så också =( Kram

2008-01-08 @ 10:06:19
URL: http://killerdarling.blogg.se
Postat av: Angelica

Det såg ju mysigt ut, synd att det är så dyrt =( hade ju varit jätte kul att åka tillsammans. Men för er är det ju som sagt nästan bättre utan all inclusive, så ni har ju mer att välja på =)
Hörs av i veckan annars ses vi på måndag, kram!

2008-01-08 @ 12:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback