Theo är på dagis!

Vart tog solen vägen? Det va ju så himla fint innan, nu ser det mest ut som det ska mulna ihop igen. Trist! En sak som är säker är i alla fall att under tiden som solen va framme så hann jag se hur fruktansvärda fönstrena är på insidan så dom ska putsas sen när Theo sover middag. Just nu är han på dagis - utan mamma! Känns tungt och lämna han, men ändå bättre än jag trodde. Det går helt klart över förväntan. Han blir ledsen när jag går stackaren, men innan jag ens hinner ut så hör jag inte han längre. Så det känns bra i alla fall!

Såhär såg det ut i morse när Theo åt yoggi - själv.

image308

image309

image310

image311

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hehe kladdikladd :P När ska du börja lämna honom helt å hållet där sen då??

Postat av: Sofie

Hehe vad söt han är :).

Jo det känns bra att gå hemma än så länge. Har ju inte ens gått en vecka än så nu har det mest känts som man varit ledig några dagar :).

Hur har Theo det på dagis då? Låter som han har det utmärkt iaf :).
Kram

2008-01-21 @ 14:56:16
URL: http://FianSess.blogg.se
Postat av: Lina

hihi skoj att du antog utmaningen :D

Söt theo är när han äter sådär, hihi. Ses imorrn !! kram

2008-01-21 @ 22:10:56
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: Lina

Nu Jonna har jag jag fått svar från Micael (läraren) Bla detta mailade han till mig:

"Jo, precis, moment 1 handlar om datorn, ergonomi osv. Det är ju ett litet prov på fredag, men du menar att du vill göra det senare i stället? Det går utmärkt. Maila mig igen så bestämmer vi en dag och tid."

Så det är alltså ett litet prov på fredag.. o sen ett på onsdag.. Kollar du i pappret vi fick kallar han inte det prov - som görs på fredag. Utan Kunskapsfrågor..

Vadå allt för att förvirra? Hehe.. Du har inte msn ? kanske lite lättare o snacka där, om man undrar något.. Nu när småttingarna är på dagis menar ja :D *plugg tid för mammorna*

Hoppas det gick bra att lämna Theo idag.. Det går ju upp och ner.. kommer säkert komma bakslag på Ninni framöver *hua*

Ses sen :D

Det går fint, men meddela när du har fått boken så bestämmer vi en tid

2008-01-22 @ 10:10:07
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: Lina

oj haha.. de två sista raderna ska givetvis vara under "Micael skrev".. va tokigt det blev!

2008-01-22 @ 10:11:21
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback