Theo är galen

Redan söndag igen, helgerna går för fort! Klockan är fem i halv tio och Theo sover fortfarande!? Ändå så somnade han vid åtta igår. Själv vaknade jag vid kvart över sju, trots att vi kollade på film till klockan ett. Såg Heartbreak kid och den va riktigt rolig alltså, tycker absolut ni ska se den som inte redan gjort det.

Igår va vi hos Angelica, Tommy och Theo. Åt god mat och barnen busade. Det va full rulle vill jag lova. Vår lille Theo är ju överallt och klättrar och pillar på allt så det blir inte en lugn stund. När vi satt och pratade i godan ro så försvann Theo ur synvinklen titt som tätt såklart, och rätt vad det va så satt han på databordet. Han är galen!

Vi har en Malm säng-gavel. Sån som man kan ställa grejer uppe på och dra ut sängbord ifrån. Vet ni vilken jag menar? I fredags kom Theo på att man kunde klättra upp där och sätta sej, kasta sej ner i sängen och har man riktig tur så gjorde man en kullerbytta också. Hahaha! Gissa om det såg kul ut. Theo tyckte det va hejdlöst roligt och vek sej dubbel av skratt i sängen. Inte så hälsosamt för hans lilla nacke så vi gör det såklart inte till en vana. Gott att man hann få fram videokameran och filma det i alla fall.

I natt vid tolv-ett tiden när vi kollade på filmen så hörde vi ungarna som bor över oss. Dom är kanske 7 och 9 år och för alltid ett herrans liv. Men nu va dom UTE och klampade i trappan. Mitt i natten och inte äldre än så!! Micke gick upp och tittade vad dom höll på med. Då snöade det och va jättefint ute! Tyvärr är det ju tre plus grader nu och det känns inte alls lika lockande att gå ut och leka i snön med Theo längre.

Kommentarer
Postat av: mingla

Tack för gratulationen och tack för att du gillar mina långa inlägg om allt och ingenting, som handlar mest om gösta och mina nättrabydjur. haha :). Jag håller på och provjobba på leklandet och så ett hotell. Vi får väl se hur det går :) Hittills känns det bra.

Postat av: Helena

Förra kommentar är från mig men hade visst kvar det bloggnamnet jag har haft vid sidan om, men det var inte roligt att blogga på två bloggar upptäckte jag :).

2008-01-06 @ 18:51:45
URL: http://blincibiza.blogg.se
Postat av: Helena

Det kostar 95 kr per barn 1-12 år, och då får dom leka 3 timmar, sen kostar det 15:- påbörjad halvtimme om jag minns rätt. Föräldrar går in gratis. Det är öppet mån-sön 10-18. Jo det finns lite att göra för de små. Det är ju mest till de äldre men tycker det är helt klart värt ett besök.

Finns ett litet område som är anpassat till barn mellan 1-3 år. Finns nån rutchkana o smått o gott. Har inte kollat in allt ännu. Det finns i Göteborg och Saga har varit där några gånger och tycker det är roligt att härja runt.

Hade jag haft barn hade jag tyckt att det hade varit mysigt att åka iväg ett litet gäng på en liten utflykt :) Fika/äta lite o umgås :) Det är väldigt mysigt och fint där inne så jag tycker allt ni kan ta en tur dit. www.barnenslekland.se kan du läsa mer på.

2008-01-06 @ 22:36:24
URL: http://blincibiza.blogg.se
Postat av: Lina

skola, dagis och jobb dax - för min del. Pust o stånk :P

Näe det ska bli jätteskoj. En utmaning. Men skoj :D

Hoppas ni haft en bra dag, tråk att snön blev till slask bara :(
Ses på Måndag vetja! :D

2008-01-06 @ 22:56:21
Postat av: Tessan

Hehe ja jag hade tänkt ge dig det men så glömde jag bort det :) tur att ni frågade ;)
Jag vill inte skriva här just vad som hänt.... :(

2008-01-07 @ 12:33:18
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback