Speedad Theo

Nu har Theo och jag precis satt oss i soffan, eller ja, jag sitter i soffan och Theo far mest runt som ett litet yrväder. Jag tänkte han skulle varva ner och sova strax men vi får väl se hur det blir med den saken. Hade tänkt att jag skulle följa den nya serien 2900 happiness som börjat på trean men det ska ju gå klockan 19.oo så det kommer inte funka så bra för mej, 20.oo hade passat bättre.

Vi har haft en jättehärlig eftermiddag och kväll. Va och storhandlade innan, både på Coop och Willys. Sen har vi ätit middag och Theo har badat. Nu för en liten stund sen kom hans mormor förbi och sa godnatt eftersom hon är här i området och jobbar.

Theo hänger som en apa runt halsen på mej och ska helst sitta på tangentbordet, jag återkommer när han sover!


Kommentarer
Postat av: katta

åh jag va me sugen på att börja följa den där serien men fan kl 19 e ju en helt cp tid!hur e det annars? :) träffas snart kanske? jag e ledig på fredag om du har tid då :) hör av dej kram

2008-01-28 @ 21:44:08
Postat av: Tessan

Japp jag ville också följa den men jag trodde verkligen den skulle gå senare :S Som du säger så är 19 en vääääldigt dum tid!

Postat av: Angelica

Hej, jag tror det börjar till våren igen- superskönt att komma iväg lite på söndagarna ju =)
Har förresten hittat ett bra hotell på Rhodos- lite billigare än det i Grekland, sugna?

2008-01-29 @ 11:42:19
URL: http://killerdarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback