Som ett nytt barn!

Vilken skillnad det gör när Theo sover 12 timmar på natten istället för tio. Idag vaknade vi klockan åtta och både Theo och jag är mycket piggare och gladare än igår! Tror vi ska trotsa vädret och gå ut lite, blev aldrig så igår eftersom det blåste storm. Ser lite lugnare ut där ute nu i alla fall, men man lär väl frysa häcken av sej.

Tror jag ska dra med min mamma in till stan en runda sen och kolla rean på Vero moda. Hon berättade att det va 50-70% på allt där igår kväll när hon och morbror D va här och fikade. Inte helt fel ju.

Nej nu ska jag klä på mej själv lite kläder också, gjorde precis Theo färdig. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oh vad härligt! Det komemr dröja innan vi ska iväg o resa igen men å andra sidan har vi varit i både Egypten,Paris o bulgarien på ett o samma år. Det var ungefär vad vi ville uppnå innan hus o barn :). Men visst blir man sugen när man ser såna bilder haha.

Jodå med magen är det bra. Den växer som den ska även om jag tycker den har stannat av nu. Skönt det kanske :).
Allt bra med er?
Kram

Postat av: Angelica

Hej!
Har ni bokat ännu? =) Jag var inne på Vero Moda igår, fyndade mycket fina kläder.
Kram

2008-01-04 @ 13:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback