Riktigt vårväder idag!

Har varit lite oakitv här på bloggen i helgen av endel anledningar som jag behåller för mej själv. Efter en seg morgon kom jag i alla fall igång även denna dag, sitter just nu bara och slappar eftersom Theo sover middag. Micke är och handlar lite, vi ska grilla sen! Underbart gott.

Igår kom Ida ut på dagen och gjorde oss sällskap. Vi fikade på godd Tigerkaka som jag bakade. Gjorde den alldeles Theo vänlig också genom att använda Oatley havremjölk och lite extra bakpulver istället för ägg. Man lär sej minsann med tiden. Inte smakade den äckligt för det heller utan den va riktigt mumsig. Klockan fyra bar det av till Angelica och Micke och Theo hälsade på Theos farmor. Angelica hade tupperware party så denna gången passade jag på att köpa en ostkupa, fick även min leverans igår ifrån partyt jag hade. Blev sedan en lugn kväll, mycket välbehövligt!

Passade på att käka exotisk planka eftersom det blev över hos mamma och dom. Deras gäster va inte tillräckligt glupska och jag orkade icke så och laga mat igår! Det va rikgit mumsigt.

Nej nu blir det soffläge en stund minsann. Ska nog passa på att gå ut lite till sen när Theo vaknat och fått mat, han tyckte det va kul att va ute och gunga och åka skottkärra i det fina vädret.

Kommentarer
Postat av: Maria & Falco

Vad spännande att ni går i husköpartankar! Jag håller en tumme. Ja, Magnus och hanna ska förhoppningsvis åka och hälsa på kusinerna i Frankrike, om de hittar ngn billig resa. Härligt att solen skiner!/Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback