Plugg och storhandling

Nu somnade precis Theo så han lär väl sova till två tiden kan jag tänka mej. Själv ska jag passa på att bara slappa på soffan! Ska faktiskt ta och plocka fram datorkunskaps boken och göra lite övningsuppgifter som ska skickas in. Eftersom det är prov på onsdag så känns det som det är hög tid att sätta igång nu. Theo är ju på dagis 9-14 imån så då har jag också tid till det!

I eftermiddag när Theo vaknat och ätit mellanmål och den biten så ska vi åka och storhandla. Det är alltid lika roligt ju! Faktiskt tycker jag bättre om att gå ensam och handla med Theo än att Micke också är med, då är det ju två viljor. Bättre att bestämma allt själv. Men visst, det är ju inte dumt med någon som hjälper till att packa och bära kassarna och om man får avstämning så är det ruskigt drygt!

En bild ifrån början på sommaren på mej och min guldklimp! Vad skulle jag göra utan dej??
image323

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhh han har ju blivit så stor nu Theo, så söt han är. Känns ju inte som att det var så längesen vi sprang i ösregnet på Ölandsdjurpark =) Ha en toppen dag. Kram

Postat av: Thessan

Japp idag 28 januari fyller jag år :) Tack!
Ok skönt att du e nöjd med personalen :) Skit viktigt ju =)

2008-01-28 @ 14:24:54
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se
Postat av: Sofie

Oh vad liten han var där :). Att dom växer så snabbt!

2008-01-28 @ 14:30:57
URL: http://FianSess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback