Nyvaken sötlök

Såhär mysig är man efter man sovit middag i tre timmar (!!??)! Hur ofta inträffar det då? Två timmar brukar han ju snitta, men tre! Han vaknade ju trots allt halv nio idag också. Hoppas inte han vaknar tok tidigt imorgon bara för det.


image285
image286image287

Han har börjat gosa med nallen han fick av sin mormor, morfar och morbröderna när han föddes. Kanske blir hans lilla favorit gosedjur. Hittills har han inte haft något sådant utan bara sin snutte och så tutten när han sover.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Självklart =) Ja visst blir man, knappt man kommer ihåg hur det var ju haha. Ja det är fyran, men det är ju en trea ledig hos er nu 2d tror jag att de va, så den är vi mer sugna på *hoppas* Kram

Postat av: helena

nej nej nej jag menade inte så. Självklart tror jag inte att någon av er säger vidare min bloggadress om jag inte vill det. Men jag känner ju inte dig på samma sätt som jag känner dom andra. Förstår om du tog det fel. Hade jag inte litat på dig så hade du ju inte fått mitt lösenord till blincibizabloggen.

Hoppas du förstår vad jag menar. Ja självklart sprids det mycket genom kommentarer o.s.v + att jag hade fyllt i att jag bodde i Karlskrona så det syntes ju när folk gick in bland kontakter på blogg.se och sen skrev jag ut min fiorellaadress på msn så jag får ju egentligen skylla mig själv. Men nu har jag ju märkt skillnaden mellan att vara anonym och offentlig och jag trivdes bäst som anonym. Skapar jag en anonym blogg i framtiden så kommer jag inte använda den nya adressen bland kommentarer till er. Ber om ursäkt för att jag formulerade mig fel i inlägget. Vem var det som sa så om min blogg förresten?

Ja jag jobbade där en sommar. Trivdes typ lika bra där som på tarkett :) (arbetsuppgifterna var roligare på neonatal men bättre arbetskamrater än dom på tarkett kommer jag aldrig att få)

Det jobbet fick jag av en slump av arbetsförmedlingen. När vi gick på gymnasiet så hade dom sånt varje vår att man fick gå dit o fylla i papper och hade man tur så kunde man få sommarjobb någonstans inom Kommunen/landstinget. Jag sökte alltså inte specifikt till neonatal utan det var bara rena rama turen jag hade som fick komma på sjukhusets troligtvis roligaste & intressantaste avdelning.

Men nu när du ska börjar läsa inom sjukvården så tycker jag allt du kan ringa till neonatal, presenterar dig och fråga om ev. sommarjobb. Karin heter hon som är avdelningschef. Jättesnäll och trevlig. Men gör det så fort du bara kan eftersom det är en populär avdelning.

Detta var nog den längsta kommentaren i mitt bloggliv :D

2008-01-09 @ 13:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback