Ny dag, nya tag

Hoppas att denna dagen blir bättre än gårdagen, trots att Theo vaknade kvart i sex idag. *Gäsp*

Micke fixade bilen igår, fick rycka och dra i några kablar så nu har jag beställt nya sådana. Har även beställt nya bromsbelägg så nu blir väl bilen som ny igen kanske. Men idag fick minsann Micke ta den så tar jag volvon. Inte mer än rätt egentligen. Grejen är ju den att jag verkligen gillat passaten innan och jag tycker bara det är drygt att köra volvon eftersom det är kjolar och grejer på den så man måste köra i minus tre km/h över gupp. Nu är ju ialla fall volvon färdig nästintill efter en liten makeover så jag får väl leva med den tills jag hittar något annat.

Ska busa lite med Theo nu sen ta och göra mej i ordning. Kvart över nio ska vi befinna oss på dagis även idag, ska bli roligt. Theo gillar verkligen att vara där. Igår när vi körde därifrån så frågade jag om det va roligt på dagis. Då nickade han på huvudet! Så söt, han har börja nicka när det är ja och skaka(!?) på huvudet när det är nej.  

Så härligt när man får bekräftelse ifrån han. Som häromdagen när jag la han i sängen efter vällingen på kvällen och sa godnatt till min älskling. Då vinkade han så sött och gosade ner sej i kudden. Då värmer det i mammahjärtat och det känns lixom okej att lämna han i sängen.


Längesen nu. . .
image298

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback