Nu är det helg!

Äntligen fredan, alltid lika härligt! Och jag slipper sova ensam i två veckor framöver och får ligga kvar i sängen varannan dag fram till nästa söndag. Kan ju inte bli bättre ju =)

Har ätit middag hos mor & far ikväll. Va även och kollade på huset igen innan. Ska prata igenom det hela lite mera sen får vi se vad banken säger. Är ett bra hus med perfekt läge! Och badrummet måste renoveras vilket är ett plus för då får jag det som jag vill ha det. Men känns som det va lite mycket "tråkigt" att göra, inte bara tapet byten och sånt utan större grejer som inte syns, och då är det inte roligt ju. Vi får se helt enkelt vad vi kommer fram till. Första känslan när man går in på tomten är ju verkligen att det känns perfekt, och som min pappa sa: Läget är ju det viktigaste för det är ju det enda man inte kan ändra på.

När vi hämtade Theo idag berättade hans fröken att han sovot tidig middag idag. Han hade gått till sin vagn vid kvart i elva och ville upp i den. När dom lyfte upp han i den somnade han som en sten! Gullungen.


Apport Fido!
image321

image322


Nu ska jag ta och mysa lite med sambon! Va och köpte lite godis innan så det ska vi smaska i oss och klockan nio börjar Criminal minds. Alltid när man köper godis så är man ju jättesugen på allt. Sen när vi väl sitter här med godiset så äter ingen av oss knappt nånting. Slutsatsen av det är att jag går och småäter godis varje dag hela veckan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är personalen bra som jobbar där?? En från trossögården började där vet jag iaf...josefin heter hon :) 25 å skit bra!!! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback