Min lille fis!

Lämnade Theo på dagis vid halv nio idag och skulle gå direkt. Dom andra dagarna har jag följt med in så det va första dagen vi gjorde så idag. Han blev så ledsen fisen! Stannade en stund i hallen och hörde att det gick över. Ringde efter en timme eftersom jag fick rapport från Ninnis mamma att han va ledsen när hon va där och lämnade Ninni. Det gör ju ont i mamma hjärtat att höra! Då hade han i alla fall blivit gladare och lekte och hade kul.
Skönt att höra!


Eftersom Theo har varit så duktigt nu och börjat på dagis så fick han en leksak av sin mamma häromdagen.


 

image314




Jaha, då är frågan vad jag ska hitta på idag då? Eftersom Micke sover så kan jag ju inte dra igång med dammsugaren eller så tyvärr. Har diskat och plockat undan i köket och redan suttit för mycket vid datorn. Ska läsa igenom dom sista kapitlena inför provet i morgon. Om en stund ska jag ställa mej i duschen och ta en lång varm dusch och bara njuta av att jag inte behöver stressa! Blir väl gårdagens mat till lunch - ugnsstekt falukorv och potatismos.

Någon som har något bra middagsförslag till denna dagen?

Tycker minsann att vi bloggare kan dela med oss av vad vi lagar till middag. För det är väl knappast bara jag som tycker det är dödstråkigt att komma på något nytt varje dag? Åt jag köttfärssås och spaghetti förra veckan så kan jag lixom inte äta det på ett tag igen. Kräsen!

Idag under dagen kommer en ny design upp, gjord utan Lina - Ninnis mamma. Håll utkik!

Kommentarer
Postat av: helena

det är skitsvårt med middag. Vad spännande :) Lina är skitduktig på designer.

2008-01-24 @ 11:25:07
Postat av: Maria & Falco

Vad fin sidan blev! Vad beträffar middagstipset så får jag nog passa vidare. Vi har varit sjuka och levt på rostat bröd och ris i flera dagar...

Postat av: helena

Gud vad fin sidan blev!

Tänkte höra med dig om du är sugen på att köpa min dammsugare, den där från electrulux. Den är helt värdelös att dammsuga en hel lägenhet med men är perfekt att ha i köket och har man barn så blir det ju
lätt smulor o sånt så jag tänkte om du kanske va spekulant :)?

2008-01-24 @ 15:19:18
Postat av: Sofie

Ja det där med middagsmat är jag med urkass på. Har ingen fantasi alls :). Idag blev det iaf kycklinggryta o ris.

Snygg din sida blev med!
Hopaps du haft en bra dag.
Kram

2008-01-24 @ 16:38:17
URL: http://fiansess.blogg.se
Postat av: Tessan

För det första, SKIT SNYGG DESIGN NU!!! :D Verkligen personlig :)
Hehe ja du ska veta hur vanligt det är att mammorna ringer och hör hur barnet har det så i början :) Sånt är man med om ofta ;)

2008-01-24 @ 18:09:40
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback