Min lilla ögonsten!

Om två veckor, den 14 januari, ska vi börja skola in Theo på dagis. Samma dag ska jag på upprop i "skolan". Käns väldigt skumt att säga så. Känner mej i alla fall riktigt laddad inför detta. Målet är VG i alla kurser, gärna bättre såklart. Så massa tjat om skola kommer ni nog få läsa sen. Och hur jag ska överleva dagis inskolningen är fortfarande ett frågetecken för mej. Min lilla ögonsten, hur ska jag kunna lämna bort han så?

Kärleken till ens barn är verkligen obeskrivlig. Går lixom helt enkelt inte att sätta ord på hur mycket känslor man har för dom små liven! Theo är det bästa som hänt mej och han gör mej till världens lyckligaste människa!

image274
Så kan man se ut efter spaghetti och köttfärssås till middag.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det går nog bra ska du se :) *håller tummarna*
Haha jaaaaa det ska synas vad dom ätit för något :P

Postat av: Ivenho

haha gullunge där =)

2008-01-02 @ 18:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback