Mairo och tuppeware

Har varit en runda på Mairo idag med min mor och Theo. Dom hade en liten lekhage där nu (jag har iaf inte sett den innan!?) så där kunde Theo busa lite. Han for ju runt som ett yrväder och jag såg framför mej ett meter långt kvitto på allt han tagit sönder som jag va tvungen och köpa. Men vi klarade oss ifrån det, denna gången också.

Ikväll blir det tuppeware party, ska bli riktigt trevligt. Ska fixa lite fika och så sen och klockan fyra ska jag äta hos mammsen. Micke jobbar eftermiddag och jag äter aldrig ensam. Självklart får ju Theo mat men jag hoppar alltid över att äta själv vilket inte är så bra. Theo tycker det är roligt att vara med i köket nu så tänkte han kunde få hjälpa mej att baka sen. Diska är en höjdare i alla fall!

image277  image278

Kommentarer
Postat av: frida

gissa kändisen på min blogg! :)

Postat av: Helena

ja gör det. tror inte ni kommer ångrar er :) Jadå det gick jättebra :)Är som sagt väldigt orolig för engelskan men man kanske bli bättre om man bara få öva
lite. Hittade ni nåt på Mairo? Det är min favoritaffär. Hade jag varit miljonär så hade jag köpte allt precis ALlT inom inredning där :)

2008-01-07 @ 14:34:35
URL: http://blincibiza.blogg.se
Postat av: anna&casper

hej! ja det var alldeles för länge sedan nu.... jag kan tyvärr inte komma på besök för min bil är trasig. men ni får gärna komma hit om ni vill? kram

2008-01-07 @ 17:04:33
URL: http://annablogg.blogg.se
Postat av: Tessan

Shit vad stor han blivit lilla grabben :)

2008-01-07 @ 20:33:53
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se
Postat av: Lina

Jajamensan. det blir verkligen fullt upp. Men det ska man väl klara. Hoppas jag :P

Jag är inte hemma just nu, men tror det va på torsdag? Vet inte riktigt om vi ska gå.. jag vet knappt vart det ligger. Vet du?

Sen ska ju Ninni till sjukhuset och göra gammaundersökningen, så vi kan nog inte ändå skulle jag tro. eftersom hon får lugnande och så där..

Tror inte dom har fast telefon nu, utan det r väl komun tanten man får ringa till.. kanske.. ?

hoppas ni haft en bra dag!

2008-01-07 @ 21:45:20
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: Linda

Vilken sötis han är :)

2008-01-08 @ 13:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback