Lördag kväll - film tjam

Har haft en härlig dag idag. Micke städade på förmiddagen, härligt att slippa det. Tyvärr är det ju så att man aldrig får nån uppskattning när man själv gör det. Är ju lixom så att om han inte ser att jag städar, så tror han inte att det blir städat här hemma, så därför tänker jag minsann inte lägga ner extra energi på att berömma han! :)

Efter Theo sovit middag så åkte vi och handlade och hälsade på Theos faster Therese med familj. Trevligt att träffas och umgås och barnen fick leka av sej lite, blir ju inte så ofta nuförtiden. Sen bar det av hemåt för att laga middag. Mamma, Tim och Daniel kom Fajitas blev det idag och gud så gott det va. Riktigt längesen man åt det nu så det satt fint.

Nu är Micke och hämtar en film - Gone beby gone. Hoppas den är tll belåtenhet men det tvivlar jag inte på.

Theo har förstått att man kan "krydda på maten", sötlöken.
image304

image305

image306

image307

Kommentarer
Postat av: Lina

haha okej. Jo, jag trodde också det skulle vara WORD, men sen blev ja osäker.. Japps, på måndag är det dax att börja plugga. På allvar! hehe..

Låter som ni haft en toppen kväll! Nu ska ja o fidde äta ostbricka.. mumms! :D

See ya on monday! kram

Postat av: Helena

Har snart sålt allt jag äger på tradera. Bäst vad det är så ligger väl sängen, soffan och köksmöblerna också uppe :). Panta burkar är jag expert på. Dricker 87 liter Loka i veckan så visst det blir en del pengar men det räcker tyvärr inte så långt :).

2008-01-19 @ 22:29:29
Postat av: Tessan

Kanske en dum fråga men vad är fajitas för något?? :P
Oj vilken kock Theo är ;)

2008-01-20 @ 10:11:57
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se
Postat av: Lina

hej hopp! du har blivit utmanad, kika min blogg! :D
kramar

2008-01-20 @ 19:13:18
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: Lina

ahaa.. jag vet inte exakt.. men på ett ungefär.. ja fick aldrig nåt papper för dom va slut *knaz* men men, hon ska iaf lämnas o äta där själv :D hehe

hoppas ni haft en bra helg ses imorrn

2008-01-20 @ 20:34:00
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback