Laga på två vis

Först och främst så handlar det om att laga mat. Förra veckan lagade jag raggmunkar med stekt fläsk, trodde jag ju inte om mej själv men det blev rätt gott faktiskt. Idag stekte jag BLODKORV. Dock inte till mej själv utan Micke ska äta det på jobbet. Slutar aldrig att förvåna mej själv . . .

Sen handlade det om att laga vår tvättmaskin. Idag kom dom, äntligen! Bara två veckor sen den gick sönder nu ju. Dom skruvade bort bakstycket och pillade lite. Då såg som att den va så pass ny (tillverkad i april) så att dom inte fick pilla med den utan det måste electrolux egna gubbar göra. Precis som att dom på karlskrona hem inte borde vetat det från början då. Blir så trött. Men det positiva i det hela va ju att det lilla dom gjorde, vad det nu va vet jag inte, räckte i alla fall för att den skulle funka. Så nu är vi back on track i tvätt-träsket.

image288

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja det hade varit perfekt, det bästa är ju verkligen att det finns tvättmaskin och torktumlare i lägenheterna ( när dom funkar iallafall) men va skönt att ni äntligen kan tvätta. Men stod ni på kö länge innan ni fick er lägenhet?

Postat av: Angelica

Aha, men är den likadan som er annars?
Vad betalar ni för er? hade ju varit bättre med markplan hmmm jag har ju stått i kö flera år så då borde det ju inte vara några problem. Vi får kolla på den o se om det funkar =)

2008-01-09 @ 13:24:54
Postat av: Helena

ja visst vet jag vem hon är. Har varit inne på hennes blogg några gånger. Förlossningne tror jag skulle vara skitkul att sommarjobba på. Ring runt och hör lite vad dom säger. Det är ju typ på tidne att börja söka sommarjobb nu.

Åh blodkorv är ju så gott! Det var skitlängesen jag åt. Det ska jag laga nån dag :). Mitt rekord är att äta 11 stycken. Mums :)

Dumma Knahem. Har hört att dom är bakom flötet hela högen.

2008-01-09 @ 13:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback