IKEA

Har varit på IKEA idag, alltid lika roligt. Jag, Micke, Malin & Benny åkte i vår lilla brum brum bil dit. Theo´s mormor och morfar ville hemskt gärna att Theo skulle vara där. Tror det va så att Theos morfar va rädd att mormorn skulle dra med han också till IKEA annars eftersom hon också va sugen på det. Theo har i alla fall haft jätte kul där idag, som vanligt. Han ville dock inte sova ikväll och jag ville inte att han skulle va uppe för länge eftersom vi ska va på dagis 9.15 i morgon men till slut lyckades vi få han att somna, närmare halv nio.

Köpte allt möjligt idag som t.ex. taklampa till vardagsrummet eftersom vi saknat det länge, täcken, påslakan till Theo (bild på det ena kommer här nedanför) för endast 29 kronor, lampor till köksfönstret eftersom stjärnorna åker ner idag och jag ville ha lite förändring, glödlampor, batterier och en till förvaringsbox till Theos rum som passar in i hans LACK hylla där han kan ha allt LEGO. Va en hel del mer men orkar inte skriva allt. JO, jätte fina fyrkantiga lite mindre djupa tallrikar för 5 kronor styck tror jag det va. Såg ut att va så jäkla goda att äta ur så kunde inte motstå dom!

image295image296

Alltid trevligt att åka dit bara för umgänges skull också, äta lite mat, handla och ha det trevligt.

Nu är det en film på fyran som är riktigt bra och varma mackor som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback