Grann hatet växer

Dom som bor över oss borde bli omplacerade till en marklägenhet. Sånt liv som dom för borde inte ens vara tillåtet att föra på dagtid! Va och kollade på ett hus häromdagen och det kändes bara så bra. Okej att det va endel att göra en det behöver ju inte jag bekymra mej om eftersom jag inte kommer att göra det själv ändå. Det drygaste är bara att vi säkert inte kommer att få något lån! Men den som väntar på något gott som man säger.

Theo kan lixom inte ens sova middag ifred nu han ligger där inne och yrar ibland stackaren, det låter som dom bankar sej ner i vår lägenhet snart. ÅH VAD TRÖTT JAG ÄR PÅ DETTA.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hade klampat upp o sagt till dom!
Hoppas allt går bra med dagis o detta :)
Höres ngn dag! Puss

2008-01-18 @ 14:01:28
Postat av: sandra

Jag vet precis hur du har det, dom som bor ovanför oss har en typ 10-12 barn som går med hälarna i golvet och stampar som bara den!! Grannen brevid har fest fram till kl 05.00 på morgonen!! Aldrig lugn o ro!

Postat av: anna

förstår dig helt o fullt. våra grannar hade fest förra helgen o väckte casper 2 ggr mitt i natten. idioter!

2008-01-18 @ 19:10:47
URL: http://annablogg.blogg.se
Postat av: Sofie

Låter inget vidare det där!
Vad är det för hus ni har kikat på? *nyfiken*
Vi får hålla tummarna på att ni får lån. Ska du jobba nu när du ska plugga? Om man har en borgenär så går de oftast att få lån om banken är på bra humör :). Min syster och hennes sambo köpte sitt när hon pluggade och det gick bra! Så jag håller tummarna :).

2008-01-18 @ 20:05:08
URL: http://FianSess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback