Givande video!

Herregud vilken givande video det va till James Blunts låt som jag la in innan. Kollade inte ens innan jag la in den, haha. Lite stressad så! Huvudsaken är ju att man kan lyssna på den underbara låten i alla fall. Hans första skiva har gått varm här idag, Theo och jag har lyssnat på den. Tröttnar verkligen aldrig på den.

Har haft en mysig eftermiddag med Theo trots att han va trött och gnällig till en början när vi kom hem från dagis. Han har sovit knappt en timme om dagarna när han varit där nu och i vanliga fall sover han 2 timmar, så inte konstigt att han är trött ju.

image329

image330

Det är ju vanligtvis inte så att Theo får va på soffbordet, ville bara knäppa en bild..


Min mamma och mina syskon kom förbi och åt tacos med oss innan, trevligt med sällskap. Vi passade även på att köra lite bowling turnering på Wii och en massa bus med Theo såklart. Tur man har sin underbara familj!

I morgon ska jag träffa Katta och det ser jag fram emot! Ska bli roligt att hitta på något med en vän, utan barn, för det händer då inte för ofta.

Kommentarer
Postat av: Lina

Mysiga bilder på lillgossen! :D

Ninni är hemma från dagis idag - IGEN. Suck. jag måste måste måååsssttee!! plugga i helgen. Har inget annat val.. har du börjat på powerpoint o excell? känns skitsvårt ju! Aja.. man får helt enkelt göra så gott man kan..

Fått provsvaren på dina prov ännu? Jag har fått från första provet. Godkänt. Tur det, när det bara var IG och godkänt man kunde få. haha.. :P

ha de gött med kompisen idag. Man får som sagt ta tillvara på tillfällena när dom ges :D

kram hoj

Postat av: Thessan

Hahaha jooo Jonna jag tror nog han får vara på bordet ;) Skönt att ha familj och släkt så nära va? Det hade nog jag tyckt om jag haft barn :) Då missar man inget liksom :) Allt bra annars med er?

2008-02-01 @ 12:05:00
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se
Postat av: Lina

Okej :)

Jag pratade med Monica ang valederingen och vi bestämde att jag ska göra APU:n ändå.. Känns kanon. Alltid bra med kontakter ju :P Och så fick jag i Lyckeby Hemtjänst - preciiis det jag ville. Så det känns verkligen kalasbra! :D

Försöker natta en övertrött Ninni nu.. går ingevidare.. *suck

2008-02-01 @ 12:06:30
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback