Fredag kväll med besök

Då va det helg igen, Theo ville gå upp halv åtta idag och det va min tur att stiga upp så det va bara att göra det helt enkelt. Men jag tycker det är rätt skönt att komma upp i tid, så hinner man komma igång lixom.

Igår kväll va det lugnt, åt middag hos mina föräldrar och vid halv sju åkte vi hem. Vid sju tiden kom Katta & Linda och hälsade på oss, mycket trevligt. Som jag sagt innan så träffas man inte så ofta längre så det va roligt! Theo matade Katta med majs-krokar och njöt som vanligt av att ha folk omkring sej.

Idag ska vi till Theos farmor och fika för hon har fyllt år i veckan! Annars vet jag inte vad som står på schemat.

Kommentarer
Postat av: katta

haha har ju smakat smaskigare saker än dom där majskrokarna! nästa gång får allt den där lilla busen bjuda på ngt godare när ja hälsar på :) hur gick det i skolan då?

2008-01-14 @ 18:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback