Framkallat kort

Nu har jag framkallat 171 kort tror jag att det va. Så nu längtar jag tills dom dimper ner i brevlådan! Ändå att man sett dom här i datorn så är det ju en helt annan sak att sitta och bläddra igenom riktiga kort.

Theo sover middag och jag slappar, härligt. I förmiddags va det inskolning och i eftermiddag ska jag på datakurs introduktion. Hoppas att maten står på bordet när man kommer hem lite efter fem sen. Harkel...

Imorgon är sista dagen jag ska va med Theo på dagis hela tiden, på fredag ska han va själv 1 timme. Hoppas hoppas hoppas att det kommer gå bra. Håll tummarna! När jag kommer tillbaka efter den timmen så ska vi äta lunch tillsammans på dagis och sen åker vi hem och sover middag vid tolv. Nästa vecka ska han va själv längre stunder och då även sova på dagis. Eftersom dom ska sova i vagnar så tror jag i alla fall att det kommer bli betydligt enklare att få honom att somna där än om dom skulle legat i en böghög på madrasser. Det är ju även vetenskapligt bevisat att barn håller sej friskare om dom sover ute så då får vi hoppas att det stämmer.

För övrigt så gillade jag verkligen I huvudet på Gynning som började igår, så härlig humor! Däremot skulle jag då aldrig anställa henne som nanny och hade jag sett att hon behandlade mina barn som hon gjorde med dom åtta barnen hon passade i gårdagens program, så hade det förmodligen blivit dom sista barnen hon passade.

Kommentarer
Postat av: emmzy

Haha gynning är fantastisk, men ingen vidare åttabarnsmorsa kanske :P det är tur att ungar inte får men för livet genom att någon behandlar dem annorlunda än mamma en dag.. hehe

2008-01-16 @ 15:20:32
Postat av: Anna

tack för tum-hållandet! fortsätt gärna i morgon! vad skönt att inskolningen verkar gå bra.... kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback