Förkylda...igen!

Nu har dom elaka dagis bacillerna slagit till! Första dagen vi va där så rann väl näsan på två barn kanske. Idag rann den på i stort sett alla barn. Jag är också förkyld och har ont i halsen. Irrade runt i natt och letade efter Olbass eftersom jag glömt köpa nässpray, men hittade han inte. Nu är han dock återfunnen som tur väl är. Däremot lär det nog inte bli bättre sömn i natt eftersom Theo säkert kommer vakna endel.

I morse när Micke gick till jobbet så låste han inte dörren och jag orkade verkligen inte gå upp och göra det utan somnade om. Efter en halvtimme vaknade jag av att jag drömde att någon kom och ryckte i mej i sängen! Det värsta va att det kändes så verkligt. Det kändes som att jag vaknade och tittade efter Micke men att jag såg att det inte va Micke utan någon annan. Läskigt...

Nu blir det popcorn och Efterlyst!

Måste skryta lite också. Gjorde mina första uppgifter i datakursen igår. Fick ett häfte med inlämningsuppgifter och jag kunde inte låta bli att sätta igång direkt, känns riktigt bra. Hoppas glöden håller i sej!

Kommentarer
Postat av: Helena

Nej äta helt själv är väl kanske lite väl att ta i, fast Saga äter själv sen en tid tillbaka men iofs så är hon mer än året.. men i vissa bloggar låter det ju som att ungen aldrig ens har provat att äta med sked eller glaffsa i sig med händerna. Det tycker jag iaf att man bör ha provat när man är runt året.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback