Flitig som en myra!

Theo har varit på dagis sen halv tio tiden. Ungefär i denna stunden har han nog ganska precis somnat, förhoppningsvis. Att vara här hemma utan han känns väldigt skumt. Hela tiden lyssnar man efter honom och tycker att den låter som han har vaknat, som att han bara legat och sovit en stund. Jag vänjer mej väl snart vid att va utan han dom dagarna han är på dagis kanske.

Jag har fått endel gjort faktiskt. Hängde just upp dagens maskin tvätt och hämtade posten, tyvärr va det inget roligt idag. Innan dess läste jag igenom kapitel 1 i datorkunskaps boken och nu ska jag göra övningsuppgifterna och skicka in dom tänkte jag. Har även skrivit en jobbansökan som jag ska skicka iväg sen. Sen har jag givetvis slösurfat lite också!

Kanske skulle äta lite lunch ocskå. Blir paj idag, rester ifrån gårdagen. Den blev god faktiskt, fast inte så god som jag trodde. Ska lägga in receptet nu också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback