En helt vanlig dag

Har varit en nästintill helt vanlig dag här. Först dagis för Theos del och plugg och annat för min del. När jag skulle hämta Theo på dagis blev jag stannad av polisen för första gången i mitt liv! Spännande upplevelse ju. Inga böter som tur väl va. Är bara så trött på våra bilar så jag kör dom snart så långt ut i skogen att ingen kommer hitta dom!
När jag hämtat Theo åkte vi och hälsade på hans mormor & morfar en snabbis. Efter det åkte vi till Ahlberg bil för att spana lite på en bil och sen blev det handling av middagsmat. Hittade även ett fleece ställ till Theo för 49 kronor, helt perfekt ju! Kan va bra att ha under overallen om det är kallt när vi åker till Sälen - om vi nu åker dit vill säga.

I morgon ska vi titta på huset igen, tillsammans med Mickes pappa. Sen återstår det bara att se vad banken säger. Blir det inget huslån nu så blir det ny bil förhoppningsvis i alla fall. Något måste man ju lägga sina pengar på ju. Eller vad säger ni? Dom är väl till för o rulla? Är det inte därför dom är runda? ;)


Tack Lina för superfin designing av sidan! Och tack för kommentarerna, jag är supernöjd! Ska svara på kommentarerna när Theo somnat om en timme sisådär.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Minns du marianne i tvättombytet på lasarettet?? HON!!!! :S Som typ alltid e så trevlig osv :S När vi hade fest första gången så hade hon sagt till mamma att d va skit bra att vi satte upp lapp å så....Ja tack du!!! :S USCH!
Nä det är inte en jävel som sätter upp lapp när det är något :S Inte ens marianne som festar ganska rejält ibland.....Så jävla orättvisa! Men skönt att ha trappvärden med sig i alla fall :)

Hehe ja men det är klart :) Skönt sen när han vill springa in utan att vinka till mamma ;) haha

Postat av: Anna

Japp, det får jag nog göra! Helt klart en bra idé!! :)

2008-01-24 @ 20:36:48
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Sofie

Haha oj då det hade jag missat :).

Lycka till med huset imorgon. Jag håller verkligen tummarna för er! Kolla med olika banker, för alla har olika krav.

Kram

2008-01-24 @ 21:53:56
URL: http://FianSess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback