Crossroads

Nu är jag trött som bara den och ska faktiskt snart gå och lägga mej. Theo va vaken mellan ett och tre i natt och eftersom Micke jobbade fick jag ju ta hela det passet själv, mindre kul. Han ville ligga hos sin mamma vilket han fick såklart men han ville dessvärre inte sova. Visst är det mysigt att mysas men inte så dags. Dom gångerna det har inträffat att han har varit vaken så mitt i natten och inte velat sova kan man ju räkna på en hand så jag ska väl inte klaga!
På dagis idag sov han 40 minuter sen hade han blivit väckt av någon som va ledsen. Hoppas han sover gott i natt!

Fastnade vid Crossroads när jag såg att den va på TV. Den är faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv. Vem kunde tro när man såg den första gången att Britney några år senare skulle va en typ flintskallig sönderknarkad, och dessutom (!!!), 2 barnsmorsa! Tragisk människa.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja du, haft en helvetesmorgon eftersom Theo har kommit på att man kan vara trotsig, och Tommy körde iväg med min dator idag eftersom han hade bilen, kul. Praktiken är på ett ganska nytt företag som håller på med rekrytering och urvalsprocesser. Annars är det bra haha inga planer på lördag- äter gärna ihop- just nu vet jag inte om det blir något eftersom det var många som inte kunde. Hur e det med er då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback