Blogg sug!

Är ju mycket roligare att blogga när man har ny design ju! Ville bara säga att jag är stolt över mej själv som tar tag i att utbilda mej nu. Dom poängen kommer väl till pass i mitt betyg ifrån gymnasiet som jag inte är något vidare stolt över. Samtidigt är det en bra start till det jag förhoppningsvis vill jobba med sen. Ångrar man sej är det ju inte värre än att man får skola om sej. Jag menar, man är ju ung och har hela livet på sej. Och man lider ju knappast av att ha flera erfarenheter med sej i bagaget! Eller vad säger ni?

Skulle vara väldigt roligt att veta vilka som är här inne och läser, eftersom jag har dubbelt så många läsare idag mot vad jag brukar ha!

Kommentarer
Postat av: Lina

söta bilder på theo. E nog för jag länkat till dig, från min blogg.. som besökarna ökat *haha* :P

Hoppas du haft en bra dag o lycka till på provet imorrn.. du får skvallra till mig hur det gick till.. :D

See ya tomorrow!

Postat av: Anna & Emma

Hej Jonna!
Vilken fin design. Jag är imponerad. Jag är inne och kikar på hur ni har det ibland. Skulle vara skoj att ses snart. Barnen och ju vuxit så mycket. Emma började gå förra veckan (hon var lite sen med det). Hon har också lärt sig ett nytt ord, KAKA!!! Markus trivs utmärkt med att vara hemmapappa. Han går på öppen förskola och babysim.
Hoppas lille Theo trivs bra på sitt dagis. Måste kännas konstigt att börjat denna nya fas...
Sköt om er och hälsa familjen.

Kram Anna

2008-01-24 @ 21:56:16
Postat av: helena

Hemnet hade ute ett jättefint nybyggt hus som var superduper billigt, men det låg på Hasslö om man nu vill bo där. hähä! Tänkte på dig när jag såg det iaf..

2008-01-25 @ 00:14:45
Postat av: Tessan

Hehe jag e inne flera ggr om dagen så d e bara kul att du skriver så ofta :P

2008-01-25 @ 08:53:20
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se
Postat av: Maria & Falco

Hej
Jag vet inte om jag hinner till Öppna förskolan ngn fler gång. jag börjar ju jobba på fredag om en vecka. Spännande! Roligt att du trivs med studierna. Utbildning är aldrig bortkastat (såvida man läser ngt man gillar så klart!).

2008-01-25 @ 10:10:23
URL: http://www.falco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback