Allt känns bra!

På dagis gick det jätte bra, precis som jag trodde det skulle göra. Idag hade han visserligen både sin mamma & pappa med sej men han brydde sej inte så mycket om oss utan sprang mest runt själv och utforskade allt. Va ju även jättekul att utforska dom andra barnen genom att kramas, sätta pannorna mot varann och titta in i ögonen och busa med gosedjuren ihop. Så imorgon ska vi dit igen och leka, jag & Theo.

För min del gick det också bra på min "inskolning". Allt kändes bra men jag är evigt tacksam att det är en distansutbildning. Det kröp verkligen i kroppen på mej efter två timmar i skolbänken. Ska dit igen på onsdag mellan 15.30-17.00 för introduktion av datakursen. Kunde ju tyvärr inte tillgodo räkna den jag läste på gymnasiet eftersom den inte innehöll allt som krävdes för att titulera sej som undersköterska.

Ser fram emot att få lära mej ta sprutor, att skriva arbeten, att göra tentor, att få göra praktik inom landstinget och framförallt ser jag fram emot att jag kanske får jobba med det jag vill. Sen är jag ju ett steg närmare sjuksköterska om jag känner att det är detta jag verkligen vill göra, för då är det ju ett måste att läsa vidare till de sen.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej, vad skönt att det gick bra idag =) Kommer att bli toppen med allting ju. Har precis kommit hem efter en riktig storhandling, men de va skönt för det var inte så mycket folk där ute, köpte massa nyttiga saker som nötter, torkad frukt och bönor- dags för GI igen.
Nä du sån "tur" hade jag inte, men visst är overallen fin =) Nu ska vi sova här, kram!

2008-01-14 @ 20:09:27
Postat av: Tessan

Allt kommer bli kalas :D

Postat av: Angelica

Hej, såg ditt mess på mobilen nu- har inte haft laddare så därför har jag inte kunnat svara- förlåt. Men det var inga problem att hitta eller? Ska ha Tupperware den 26/1 istället 16.00 hoppas du kan komma då. Kram

2008-01-15 @ 09:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback