Vård av barn!

Idag är det lugnt på plugg-fronten, jag ägnar mej åt "vård av barn". Han har visserligen sovit en hel del så lite har man ju hunnit med, men sen har man ju ett hushåll som ska skötas också. Tur jag har en sån duktig sambo!
Undra hur det funkar med att "vabba" när jag pluggar på distans? För om Theo måste va hemma på onsdag också så måste Micke va hemma med han eftersom jag har metodövningar hela dagen och måste vara i skolan. Kan han ta vård av sjukt barn då? Det måste ju gå...

Har ju missat en otroligt skön dag ute idag tyvärr, kände när jag gick ut och hämtade posten att det va helt underbart väder! Och man kan ju inte missa det om man tittar ut heller för den delen. Tror faktiskt att jag ska klä på Theo ordentligt med kläder och stoppa ner han i vagnen när han vaknat och gå en runda, man dör ju inte av lite frisk luft. Hoppas det blir en feberfri dag i morgon så man är back on track på onsdag igen!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nja sådär. Nackdelen är ju att de bara har öppet två dagar i veckan. Torsdagar från 12.30 och fredagar mellan 9-13. Dessutom får man sitta där ett tag om man både ska slinga och klippa men jag tycker helt klart att det är värt det för den summan :).
Numret är 30 46 47 om du är sugen.

Ang vård av barn så måste ju han kunna ta det på onsdag om du ska till skolan? Konstigt vore det annars tycker jag...

Postat av: Thessan

Jaaa det måste han kunna :) Annars är det verkligen konstigt!

2008-02-18 @ 21:32:04
URL: http://Tessibonkan.bilddagboken.se
Postat av: Jenny

haha jo det är verkligen förvirrande och ja som är det i vanliga fall ..måste skriva lappar o grejer för att hålla isär de olika ämnerna=) hur går det för dig i skolan då?? bra ha ja försått i Daa iaf ..Kram

2008-02-18 @ 21:35:06
URL: http://woffy.blogg.se
Postat av: Jenny

Såg i efterhand att du skrev de om micke kunde ta ut föräldraledigt eller ja VAB och det kan han för din skola är samma sak som om du skulle ha jobbat. Skulle bara säga de;)

2008-02-18 @ 21:36:31
URL: http://woffy.blogg.se
Postat av: Maria

Förlåt att jag avbröt samtalet så tvärt igår, men jag är fullständigt beroende av Anna Pihl! Idag tackade vi ja till platsen i Bastasjö. Spännande!

2008-02-19 @ 10:14:25
URL: http://www.falco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback