Tråk väder!

Man blir så less på sånt här väder, men känner ju inte för nånting. När det är fint väder blir jag alltid genast väldigt sugen på att spendera pengar. Konstigt. Vad blir ni sugna på när det är fint väder? Sådär klarblå himmel och sool, underbara tanke!

Är riktigt sugen på att boka en resa i september nu. Har ju haft lite olika planer som t.ex. all inclusive hotellet i Grekland och har också pratat om att köra ner till Italien i två veckor. Men man vågar ju inte planera något i sommar innan man vet hur det blir med jobb, semester osv. Så vi får helt enkelt se hur det blir! Har man bara lite is i magen kanske man hittar en riktigt bra restresa sen. Hoppas kan man ju.

Funderar på att hitta på något med Theo efter dagis, vet inte riktigt vad bara. Micke ska fasta hela dagen idag inför en röntgen han ska göra i morgon så jag vet inte vad jag ska äta för något. Inte så kul att stå här och laga mat när inte han får äta något, stackarn.

Nu ska jag återgå till skolarbetet, jag är flitig som en myra. Riktigt stolt över mej själv som tar tag i detta!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha ja varför blir man extra sugen på att shoppa när solen skiner? Helt sjukt :).

Postat av: Therese

ja det får vi göra. jag börjar jobba kl halv 6 idag när henke slutat för stefan hade ingen annan att sätta in ikväll så det är bara att gilla läget. vi har varit hos doktorn idag med lille plutten och han har en virusinfektion så nu är det en veckas penicillin som gäller och hålla tummarna för att han blir bättre. det jobbigaste är att han inte vill äta. har bara ätit två klunkar välling idag och vill inte ha någonting. men det blir nog bra snart. ha det bra så får vi ses snart kram =)

2008-02-27 @ 12:27:23
URL: http://theresejonah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback