Tidig kväll

Vår utslagna hjälte!

image363

Theo slocknade för en stund sen i soffan, har ju aldrig hänt innan. Han bara tog sin filt och la sej ner och somnade. Så hans snälla mamma petade in nappisen och lät han sova, trots att klockan endast va sex. Så det blir spännande att se hur denna natten artar sej. Eller så får man väl stiga upp vid fyra imån. Men det är smällar man får ta när dom små är sjuka!

Själv vet jag inte riktigt hur jag ska fördriva tiden nu när kvällen blev så väldigt lång. Micke spelar super mario så jag ska nog joina han!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas Theo kryar på sig.. Inge skoj när de små är sjuka..

Mitt internet krånglar, därför jag bara "försvann" från msn innan.. Så du inte tror ja dizzar dig eller nåt :P

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback