Tiden går fort!

Ja då va klockan helt plötsligt halv två och Theo ska hämtas om en halvtimme. Micke sover fortfarande eftersom han jobbat natt så jag får hämta helt enkelt. Vill inte väcka han, för då går han bara och lägger sig ikväll och sover innan jobbet istället. Tänkte att jag och Theo skulle ta en tur till Skopunkten när jag hämtat han. Först får vi nog gå in på amiralen och köpa en korv så han får lite mellanmål. Korv är en riktig favorit!

Idag ska vi äta lax till middag, smaskens. Skulle haft det igår egentligen men då stekte jag kycklingfileér istället med pommes, sås och sallad till. Så idag får jag göra laxen så den inte blir dålig. På tal om fisk så kom Mickes moster med 5 kilo nyfiskad (!?) torsk innan som vi ska dela med mina föräldrar. Gott gott!

Nej nu måste jag sminka till mej, har ju suttit med näsan i skolböckerna hela dagen typ och inte orkat bry mej om det innan!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ska ha min praktik inom sjukvård nu till våren om allt går som det ska. Så då blir de på lasarettet. näe ja vill inte vara inom äldrevården sen. Ska bli barnmorska i slutändan, men ja ha ju inte gåt färdigt gymnasiet så det är därför ja måste börja med undersköterskeutbildningen för o samla poäng. vad tycker du om skolan då??

Jenny

Postat av: helena

Frasse :). Haha.. jag läste hans blogg på lunar i höstas och han är verkligen konstig. Han och hans mamma var alltid och handlade av mig på Maxi när jag jobbade där. Hahaha vilken rolig dröm. Drömma om han liksom!!

Hahahaha det var skitkul! När vi satte en fiskmås på hennes axel och på dataskärmen och la illern under jackan hahahahahahha

2008-02-14 @ 10:26:35
Postat av: Sofie

Jepp det är där jag har klippt mej de två senaste gångerna. Har verkligen blivit skitnöjd varje gång. Men det gäller att man är nogrann med att beskriva hur man vill ha det för de är ju som sagt "bara" elever.
Betalar 360kr för klippning och slingning. Då har det inte spelat ngn roll hur mkt färg de använt så det är verkligen billigt. Skulle jag gått till frissan skulle det gå på tusen spänn till :).

2008-02-15 @ 12:20:52
URL: http://FianSess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback