Stressig morgon

Vaknade alldeles försent idag, närmare bestämt kvar i åtta, och Theo skulle va på dagis vid halv nio. Vi va inte riktigt så snabba så vi hann det, men vi körde i alla fall hemifrån vid halv nio, inte illa det! Snabbt fick det gå så jag va hemma redan efter 20 minuter och hann bara rulla upp persienner och ta fram en banan innan det va dags att sätta sig och göra prov. Strulade lite med inloggningen till skolportalen (där jag gör proven) så vid kvart över elva lämnade jag in allting, annars brukar det va senast inlämning vid elva.

Efter det tog jag mig en lång dusch och sen blev det en välbehövlig, väldigt sen, frukost! Nu tänkte jag att jag skulle hinna bädda rent och göra mig i ordning innan jag ska hämta Theo vid halv två på dagis. När jag gjort det ska vi åka och köpa en märkpenna så jag kan märka hans kläder/skor osv. Såg att det va andra barn som hade likadana skor så det är lika så bra.

I morgon kväll kommer Malin och Benny och äter med oss. Alltid lika trevligt med sällskap till maten tycker jag. Dessutom så har ju dom bara 4 veckor kvar tills deras bebis kommer så det blir spännande att se den lilla (stora?=) ) magen nu! På lördag får vi också sällskap, då kommer familjen Dahlberg/Johnsson och det ska såklart också bli jätteroligt.

Den 23 februari ska Theo börja fotbollsskola =) Jag lovar, han har en medfödd bolltalang och när han blir stor ska han  bli fotbollsproffs och försörja mig, haha! Nä men allvarligt, hur gulligt är inte det då, fotbollsskola =)

image342

Kommentarer
Postat av: helena

haha jag drömde att jag var hemma hos er och så sov Theo och så kom Micke hem med en bukett ris till dig. Du vet sånt där ris man kan ha i hög vas som prynad.. Och så satt jag i bar överkropp så jag kutade in på toaletten och skulle klä på mig och då stod du o micke utanför och försökte få upp låset :D Sen vaknade Theo och då skulle vi gå ut i lekparken och han var som en 6åring. Pratade helt flytande. Helsjuk dröm :D

2008-02-06 @ 17:28:09
Postat av: Thessan

Jaaa det är mycket bra att märka kläderna :P Framför allt för oss vikarier :P haha! Hur gick provet då??

Postat av: sandra

haha, jag tycker att vi är söta! :D

2008-02-06 @ 20:38:12
URL: http://www.finpixia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback