Storstädning igår och semester!

Hämtade Theo på dagis vid halv två igår. Nu får man världens bamsekram när man kommer och sen fortsätter han att leka, haha. Det måste ju betyda att han trivs bra!? Härligt! När vi körde från dagis åkte vi till Mickes jobb och hämtade han för att sedan handla lite. Blev en del i matväg på Coop och sen tvål, roll on, märkpenna och pulka på ÖB! När jag skriver pulka tänker ni förmodligen OPTIMIST. Men den 8 mars åker vi till Sälen för en veckas semester med massa snö förhoppningsvis. Vi brukar ju också ha turen med oss att ha väldigt fint väder så det hoppas vi på. Känner att man behöver sol mer än någonsin nu! Ska nog faktiskt åka och sola solarie nån dag, Katta sa att det minsann hjälpte så jag får lita på henne. 

När vi hade handlat igår och kom hem så satte jag igång med storstädning. Riktigt grundlig sådan, drygt att göra men skönt när det är färdigt. Va dock helt slut efter dammtorkning, dammsugning, byte av sängkläder och allmän undanplockning så jag "glömde" torka golven. Får göra det idag helt enkelt! Theo kom åt Mickes matlåda som stod på köksbordet och tyckte det va jättekul att hälla ut på golvet, så det behövs verkligen en avtorkning här! Får passa på att göra det innan jag hämtar Theo.

Ikväll kommer som sagt Malin och Benny så blir väl att man får tillbringa ett par timmar vid spisen sen för att laga en exemplarisk måltid! =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jodå allt är bara bra här. Hur är det med er?

Skönt att ha storstädat. Jag har funderat på om jag ska ta tag i det idag, men det känns ganska meningslöst när hela övervåningen fungerar som byggplats för närvarande.. :).

Postat av: Jenny

Hej. Jag tror inte man kan tillgodoräkna sig dessa kurserna då ja läser på distans men ja är inte säker. Ja jag ha ökat för att bli fördig, vill ju inte plugga
längre än nödvändigt=)
Japp va kanonskoj på leklandet ..eller ja tuva tyckte de iaf=) ja somnade när vi kom hem ..haha ..kul att dem ha hittat på nåt som passar de mindre barnen me ju ..vad tyckte Theo om att då?? //Jenny

2008-02-07 @ 19:09:47
URL: http://www.woffy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback