Sjukhuset idag

Efter mycket om och men så kom vi in till barn klockan ett idag. Behövde inte vänta så länge på läkaren som skulle undersöka Theo så det va skönt. Dessvärre fick vi inte göra annat än att vänta efter det. Theo va dödstrött och när dom väl hade stuckit han två gånger i fingrarna och fått ut så mycke blod dom skulle ha så slocknade han som en stock i sin vagn. Han va dock väldigt arg på plåstret han hade på fingret. Det första han gjorde när han vaknade igen va att titta på sitt finger och börja gråta, sötnosen haha. Så då tog mammsen bort plåstret igen!

Först sa dom att vi skulle vänta en timme på provsvaren, sen när jag frågade igen innan dom gick så sa dom att det nog bara skulle ta en halvtimme. En och en halv timme fick vi vänta. Theo sov 40 minuter och sen piggnade han till och drack massa god saft och vi gick ut och lekte i väntrummet. Tur det finns mycket att göra på barnavd i alla fall. Blev inte så förvånad när läkaren och överläkaren kom in och sa att "det är bara ett virus".
Överläkaren frågade om han gick på dagis och det gör han ju. Det tyckte hon förklarade saken. Och då ifrågasatte jag varför det varit så flera gånger innan han började på dagis. Det kunde hon ju inte svara på. 
Lite mer info fick jag men det är inget jag tänker dela med mej av här eftersom vissa inte har med det o göra helt enkelt.

Tack till min underbara mamma som såg till att jag kunde komma iväg till barn överhuvudtaget eftersom allt körde ihop sej och tack till min underbara pappa som hade handlat så god mat, även till mej!

image364

 image365

Den bästaste mormorn o morfarn i världen!
Vad skulle vi göra utan dom, dom ställer
minsann upp i vått och torrt! Utan att
man knappet behöver be om det.

Kommentarer
Postat av: helena

haha eller hur?! Den värsta meningen jag vet i en blogg är " nu kör vi en uppdatering till för alla er nyfikna ". Hade ingen läst så hade bloggaren gnällt över det, det är ju inte direkt som att man bli tvingad att blogga.Vilka nötter det finns. haha.

Ja vi har fortsatt att luska om det är den personen vi tror och alla vi tjejer är överrens om vem det är. Pinsamt säger jag bara. mohahahahaaa.. Men bra att hon skrev till Micha med för det tyder ännu mer på vem det är . hahaa

Som jag sa till Micha innan så får man ju räkna med att man får taskiga kommentarer om man skriver något som är provocerande. Men att få höra hur ful, äcklig och skabbig man är, förstår jag inte ens hur man har mage till att säga. Det är nog det sista jag skulle säga till en person hur mycket jag än hatade den. Det måste ju vara någon som har ett utseende i stil med Jennifer Lopez eller rachel Bilson som skriver elaka kommentarer om folks utseende. Men grunden till det är väl att personen har så dåligt självförtroende och självkänsla att den måste få ut sina känslor på någon annan.

Oj..lång kommentar. sorry :)

2008-02-22 @ 13:53:40
Postat av: helena

haha eller hur?! Den värsta meningen jag vet i en blogg är " nu kör vi en uppdatering till för alla er nyfikna ". Hade ingen läst så hade bloggaren gnällt över det, det är ju inte direkt som att man bli tvingad att blogga.Vilka nötter det finns. haha.

Ja vi har fortsatt att luska om det är den personen vi tror och alla vi tjejer är överrens om vem det är. Pinsamt säger jag bara. mohahahahaaa.. Men bra att hon skrev till Micha med för det tyder ännu mer på vem det är . hahaa

Som jag sa till Micha innan så får man ju räkna med att man får taskiga kommentarer om man skriver något som är provocerande. Men att få höra hur ful, äcklig och skabbig man är, förstår jag inte ens hur man har mage till att säga. Det är nog det sista jag skulle säga till en person hur mycket jag än hatade den. Det måste ju vara någon som har ett utseende i stil med Jennifer Lopez eller rachel Bilson som skriver elaka kommentarer om folks utseende. Men grunden till det är väl att personen har så dåligt självförtroende och självkänsla att den måste få ut sina känslor på någon annan.

Oj..lång kommentar. sorry :)

2008-02-22 @ 13:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback