På bättringsvägen?

Trodde att Theo va på bättringsvägen redan i förgår efter sjukhusbesöket, men då kom febern o mer snuva och hosta. Så igår va han helt slut lille fisen, vi kollade på 3 Beck filmer mitt på blanka eftermiddagen, och det hör ju inte till vanlighterna i vår familj. Han har fått lite uppiggande besök av mormor, morfar och morbror D i alla fall och det gillar han verkligen! Idag var det som en helt annan Theo när han slog upp ögonen - vår vanliga Theo! Så skönt. Hoppas nu bara det håller i sig me. Tyvärr missar vi ju fotbollsskolan idag, men nu ska han få vila upp sig så han kan va på dagis i veckan. Ska se i eftermiddag om han kan få i sig lite mat också. Han har levt på bröd och vatten i flera dagar. Vi har köpt nyponsoppa, blåbärssoppa, saftsoppa och så saft och äppeljuice o massa annat som finns hemma. Inget ville han ha igår - förutom vatten, haha. Och det va ju inte det första man provade med. Han fick isglass till frukost, men ville hellre ha fralla när han fick syn på den. Sån lyx lär han inte välja bort om ett år i alla fall. Nu får vi hoppas att det är på väg åt rätt håll och att det dröjer länge länge tills han åker på detta igen.

Ikväll blir det melodifestivalen hemma hos Sandra.O med tjejerna. Nästa vecka får jag svika för då är jag på direktsändningen =)

Ska bli otroligt skönt att komma hemifrån lite ikväll kan jag säga, man har känt sej helt isolerad nu. Men samtidigt har man ändå inte velat va ifrån han när han har varit så sjuk.. Då behöver han oss som mest!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oh vi ska med på melodifestivalen nästa helg men risken är nog inte så stor att vi stöter på varann :). Lär va lite folk. Ska bli kul :).

Postat av: sandra

äh, ge biljetterna till mig istället!!!

2008-02-23 @ 19:14:34
URL: http://www.finpixia.se
Postat av: helena

aa precis. Så irriterande!!
Jo men vi har våra aningar vem det är. Pinsamt säger jag bara åt den människan. haha. Haft en bra helg?

2008-02-24 @ 11:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback