Mycke tankar!

Jag vet inte hur jag ska göra med skola jobb och allt i framtiden. Högsta önskan just nu är ju att köpa hus. Ekonomin om jag läser till sjuksköterska kommer ju inte vara den bästa dom närmaste åren då! Samtidigt måste man ju tänka när man köper hus, att risken faktiskt finns att båda blir arbetslösa och att då måste man ju klara sig ekonomiskt på det viset också!

Har insett att jag har dom ämnena jag behöver för att söka till SSK, frågan är om dom poängen jag läser nu i vår kommer att räcka att söka in på till hösten. Vi får väl se!

Fick även ett samtal ifrån kommunen igår, att jag ska komma på möte på kommunhuset på måndag. Har jobbat 365 dagar på en 3 års period vilket innebär att man blir LASad. Och det i sin tur innebär väl att man lättare får vikariat och så. Nu är det ju inte men gamlingar jag vill jobba egentligen, men ett jobb är ju alltid ett jobb. Och om jag bara jobbar några månader till så blir jag automatiskt fast anställd sen.

Ni kan ju gissa om jag känner mej allmänt förvirrad. Skolarbetet lägger jag på hyllan idag. Orkar inte tänka!
Ska shoppa med mamma, det är ju sol ute =)

Kommentarer
Postat av: maria

Vi var på föräldrarmöte i tisdags och Hanna ska gå på avdelningen Gamma. Jag hoppas det är där Theo ska gå också, det vore ju roligt om de kom på samma avdelning!

Postat av: maria

Jag har knappt tid att hålla koll
på min egen blogg, nu såg jag att du skrivit där!

2008-02-28 @ 11:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback