MVG=) och Juno!

Igår hade jag som sagt mitt sista prov i datorkunskapen, så nu finns det inget mer man kan göra utan bara vänta in betyget. Fick tillbaka mitt första prov igår och hade fått MVG, gissa om man blir ännu mer motiverad då! Härligt =)

För övrig va det en lugn dag igår. Theo va hos min mamma tills han sovit middag så jag fick göra provet i lugn och ro plus att jag hann med att göra en massa "minns du frågor" i vård och omsorg. Känns som på den gamla skoltiden nu helt plötsligt, fast mycket roligare. Ska ringa SYO´n på måndag och se om man kan lägga till Naturkunskap A också, har ju inte läst det och behöver det för att kunna söka till sjuksköterska sen. Kanske tar mig vatten över huvudet då, men tror inte det blir några problem eftersom jag bara har skolan att koncentrera mig på och inget jobb.

Va även och hämtade min kära tupperware beställning jag gjorde hos Angelica - ostkupan! Så nu står osten så nöjd i kylen. Skönt att slippa ha den i en äcklig påse så den blir sådär otäck.

På kvällen kikade vi på Juno som var helt klart sevärd. Det va riktigt rolig och hade en bra handling, dock lite långtråkig ibland då det inte hände speciellt mycket! Hon va ju bara så störtskön Juno, hon som den handlar om. 
3+ utav 5 möjliga får den.

image343

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback