MVG IGEN =D

Tjohoo, fick tillbaka andra provet i datorkunskapen och fick MVG på det också. Gott mos! =)
Första "kunskaps testet" hade jag bara ett halvt fel på, men man kunde ändå bara få G på det och nu väntar jag på resultatet av sista kunskapstestet som man också bara kan få G på. Ska skicka ett virus till hans mejl om jag inte får MVG på hela kursen, så det så! haha.

På tal om virus, någon hade visst försökt ta sej in i vår dator genom MSN men hade misslyckats. Skumma typer det finns, läskigt att man inte vet vem det är också. Lämnade i alla fall av lite virus till oss. Som tur väl va så va det ingen större skada skedd!

Kommentarer
Postat av: helena

det går mycket sånt via msn nu. rekomenderar att byta lösenord! det är väl några fula outsiders i usa som inte har nåt liv..

2008-02-12 @ 14:30:52
Postat av: Thessan

Grattis till MVG :D

Postat av: Sofie

Oh grattis till mvg. Kul att det går så bra i skolan!

2008-02-12 @ 18:48:32
URL: http://FianSess.blogg.se
Postat av: helena

haha shit där vid. konstigt ställe för en älg att hänga :). Dom är lite obehagliga men väldigt fina :) fast det tycker ju jag om alla djur så länge de inte börjar på O och slutar på RM.

2008-02-12 @ 21:23:02
Postat av: Thessan

Jaaaaa den är helt underbart skön :) Myst hela kvällen :P Hehe nää det blir inget kattförbud :P Dom tyckjer ju också den är skön ;)

2008-02-12 @ 22:02:26
URL: http://Tessibonkan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback